Monday, September 16, 2013

LOST

Lost.

Stumbled upon these photos taken a very long time ago.
I think it was when I got my first camera the Canon Powershot G6 :).
I guess I could say that this was my first foray into candid.


No photograph may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without written permission from Syed Amran. All rights reserved.

7 comments:

  1. gambar 1
    sayang.. mana jalan keluar nih... keliru lahhh..!!
    gambar 2
    sayang rasa kat sana... tu.. tu..
    eyhhh bukan sayang.. sana2...
    gambar 3
    kenapa abang ni tak nak dengar cakap sayang..?!.. sayang kata sana.. sana lahh...
    gambar 4
    abang nampak signboard exit tu sebelah sana..!!..
    gambar 5
    mungkin sebelah sana...!!..
    entah lah abang pon tak tahu dah...
    gambar 6
    kalau macam tu jom lah kita tanya pak guard kat sebelah sana tu...
    mana.. sebelah sana.. jom..jom..

    tukang tambah dialog..

    hehhee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambungan dari atas..

      eh! mana nak cari guard ni..

      Gambar 1, 2, 3, 4, 5 dan 6...same dialog as above

      End up...mat salleh berdua ni kepenatan...hehehehehe

      Delete
    2. Haha.... ha kau... gelak kuat aku! HAHAHA...
      Part 'sayang' tu yg tak tahan tu... hehehe...

      Thanks CPL and ff :)

      Delete
  2. Hahhahahaaaa!!!
    Macam saya dengan Encik Abdul je bila bertekak cari jalan keluar/cari kedai/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aren't we all like that kan? Hehehe....

      Delete
  3. raut wajah keliru muncul di muka mereka.

    ReplyDelete