Friday, October 16, 2015

HARI TU

Siri 'Hari tu...' lagi :)

Hari tu ada gotong royong. Saya ambik gambar je sebab saya bukan penduduk Bukit Indah.. hehehe... 
Ada Bomba...

Seriously though memang elok sangat bersihkan longkang2 tu sebab dah tersumbat dah penuh dengan tanah/pasir... 
Ada RELA...

Banyak betul sediments [not sure dipanggil apa actually] yang dikorek dan dicedok dari longkang2 tu. 


Siap disediakan industrial waste disposal bin. 


Hari tu kami ke Avenue K. Isteri nak cari kasut. Naik LRT je la kan :). 


Ada pulak Busk Stop ni. So awesome lah!! Mereka ni memang sangat berbakat! I love it cause it was live music! :)

Here is the video :)


Wife suka kasut Crocs. Saya tak suka sebab mahalnya!! Saya pakai Bata je :).

Lunch di Warisan restoran ni. Rasanya ok ok je. 


RM38.25!!! Boleh beli 10 bungkus nasi bajet!!

Jalan-jalan sikit...


Dan solat... 

Jalan-jalan lagi...

Patah balik ke LRT. Ada band ni pulak :).




Ni videonya :)


Tak balik kami ke KLCC kejap...

Tengah perah buah delima. 

Bought some snacks. Boleh beli 8 bungkus basi bajet!!

Masa nak balik, di LRT stesyen ada info booth about LRT3. 

Lets read a bit about it shall we :).

Senang la nak ke Putrajaya :).



Akan ada 36 stations. 


Saya tak tahu kenapa ada badut di situ. 

Haaa.. ni baru sama harga dengan sebungkus nasi bajet :).

And kena balance diet ya... 

No photograph may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without written permission from Syed Amran. All rights reserved.

2 comments:

  1. sedap tak oren jasmine tu?
    rasa ' wangi' tak?
    macam teh jasmin kat indonesia?

    duduk ' tepi bukit indah ' .. hehheheeeee

    tiap tipa petang saya dengar mereka busking tu..
    tapi tak boleh lama..
    kena kejar masa..
    sedap-sedap suara!

    kalau kasut crocs..
    boleh beli berapa nasik bajet?
    hehhehee..
    saya pun suka kasut crocs..
    tapi makin mahal sekarang!!
    pensan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... memang sedap doc. Rasa tak cukup sebotol. Mahal tapi!

      Hahaha.. yep, memang dok tepi bukit indah!

      Betul, suara mereka best! Lama jugak saya kat situ. Saya suka live performances!

      45 nasi bajet doc!!! Boleh cover lunch and dinner for 22 days!
      Tu la, my wife pakai yg existing sampai habis nak botak tapak atas tercabut parts baru dia beli yg baru :).

      Delete