Showing posts with label buskstop. Show all posts
Showing posts with label buskstop. Show all posts

Friday, October 16, 2015

HARI TU

Siri 'Hari tu...' lagi :)

Hari tu ada gotong royong. Saya ambik gambar je sebab saya bukan penduduk Bukit Indah.. hehehe... 
Ada Bomba...

Seriously though memang elok sangat bersihkan longkang2 tu sebab dah tersumbat dah penuh dengan tanah/pasir... 
Ada RELA...

Banyak betul sediments [not sure dipanggil apa actually] yang dikorek dan dicedok dari longkang2 tu. 


Siap disediakan industrial waste disposal bin. 


Hari tu kami ke Avenue K. Isteri nak cari kasut. Naik LRT je la kan :). 


Ada pulak Busk Stop ni. So awesome lah!! Mereka ni memang sangat berbakat! I love it cause it was live music! :)

Here is the video :)


Wife suka kasut Crocs. Saya tak suka sebab mahalnya!! Saya pakai Bata je :).

Lunch di Warisan restoran ni. Rasanya ok ok je. 


RM38.25!!! Boleh beli 10 bungkus nasi bajet!!

Jalan-jalan sikit...


Dan solat... 

Jalan-jalan lagi...

Patah balik ke LRT. Ada band ni pulak :).




Ni videonya :)


Tak balik kami ke KLCC kejap...

Tengah perah buah delima. 

Bought some snacks. Boleh beli 8 bungkus basi bajet!!

Masa nak balik, di LRT stesyen ada info booth about LRT3. 

Lets read a bit about it shall we :).

Senang la nak ke Putrajaya :).



Akan ada 36 stations. 


Saya tak tahu kenapa ada badut di situ. 

Haaa.. ni baru sama harga dengan sebungkus nasi bajet :).

And kena balance diet ya... 

No photograph may be reproduced, downloaded, copied, stored, manipulated, or used whole or in part of a derivative work, without written permission from Syed Amran. All rights reserved.